Bir yaza(n)rın çevresindeki insanlardan duyduğu üstünzeka ürünü espriler

Bir yaza(n)rın çevresindeki insanlardan duyduğu üstünzeka ürünü esprileri ve istekleri sıralamanın vakti geldi sanırım. Yazan çizen dostlar bana katılacak mı diye merak da ediyorum hani
-kitabını sikeyim(rohahahahah) (kutsal kitaba küfretmeyince günahtan kurtulduğunu zannetmek sorunsalı)
-bunu da yazarsın artık yeni kitabında (herhangi bir olay olunca)
-kitap yazmaya benzemiyor bu iş di mi (herhangi bir işte zorlandığında)
-beni de yazsana kanka kitabında (en yakın arkadaş itemi)
-milletten duyuyon duyuyon yazıyon sonra ( en azından seni dinleyen birini bulduğuna sevinmen lazım bence )
-sen kitap çıkardıktan sonra çok değiştin ha (değişmedim, tahammül seviyem azaldı)
-sen yazar adamsın güzel bir şeyler söyle de göndereyim hatuna (yazık)
-kitabını hediye etmezsen okumam kanka ( batsın öyle kankalık)
-imzalamazsan okumam(imzasız kitap okumayanlar kulübü)
-kitabını aldık ama bir gelip imzalamadın (evlere servis için arayınız 0543 557 62 … )
-bana özel bir şeyler imzala içine ( genelde en az muhattap olduğun kişilerin kurduğu cümle )

Emrah Ateş
twitter: hikayeadami
instagram: hikayeadami 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri