Oyuncağıma Hitaben


6 yaşlarındaydım. Bir oyuncak bebeğim vardı. Bir ismi yok. Ama 20-25 cm boylarında mavi bir şortu vardı. Şortu aşağı indirdiğinde işerdi. Suyunu ayak tabanından doldururdum. Hiç yanımdan ayırmazdım. Kimin kucağına otursam o bebeği üzerine işetirdim. Çok azarişittim o oyuncak için. Ama bir gün ne olduysa kayboldu gitti. Üzerinden 14 yıl geçtiği halde hala her girdiğim oyuncakçıda arar dururum. Ah oyuncağım kim bilir şimdi neredesin. Umarım seni kaybettiğimde, seni benim kadar sevecek bir çocuğa rastlamışsındır.


Oyuncağım'a

topuğundaki tıpasından dolardı suyu
şortunu indirirdim işerdi…
daha 6 yaşındaydım.
eğleniyordum…
ama kayboldu….

6 yaşındaydım- ve, ilk o terketmişti beni.
bir dahada bulamadım ne onu,
nede benzerini…

6 yaşındaydım - ve ilk defa hayal kırıklığına uğramıştım
kim bilebilirdi ki
bir oyuncak
bir çocuğun
ömrünün yarısı…

emrah ateş.

Yorumlar

  1. oyy gorunce hemen alicam sana o oyuncaktan bitane :)

    YanıtlaSil
  2. emrah gel das diz:):):)geçsin asyanın kamyonuna bin topuyla oyna:)
    belki unutursun bebeğini:)
    asyanın bir bebeği yok yav..varsa yoksa topu kamyonu çekici keseri he he he:)

    YanıtlaSil
  3. büyüyünce kamyoncuya kaçmasın bu :D

    YanıtlaSil
  4. Sevgılı Emrah yazın ve sıırını cok sevımlı buldım
    cok sevdım
    tebrıkler..

    YanıtlaSil
  5. yada kamyoncu olurmuş:):):):)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri