Dağlarca- Bir dönüm- Bir şiir- Bir anı


Birgün arkadaşımla karşılıklı oturmuş entel muhabbetler yapıyorum. Hani yazıyorum ya paso o yüzden entelim. Bir de sağolsun arada şair der. Neyse soruverdi birden;

Yahu sen nasıl birini seversin ?

O zamanlar cebimde taşıdığım ufak bir kağıt parçası vardı. Artık yapmıyorum böyle şeyler nedense.. Şiir vardı cebimde. Dağlarca'dan. Çıkardım al dedim oku;

Yüreği taştan bile olsa kızın
Ben sevdim mi
Çabucak buluşuruz
O taş çağında...


Dedim işte böyle...

Bugün Fazıl Hüsnü Dağlarca'nın 1. ölüm yıldönümü. Yusuf Hayaloğlu diyordu ya, bütün güzel insanlar ölüyor birer birer diye, hakkatende öyle...

Saygıyla anıyoruz...


Yorumlar

  1. Allah rahmet eylesin...

    Ne güzel söyledin...

    Işıklar içinde uyusun Ustalarım...

    YanıtlaSil
  2. şiir çok güzel.. (=

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar şiir okuma özürlüyüz. Bu alışkanlığın ilkokulda verilmesi lazım... Güzel şeyleri kaçırıyoruz.

    <:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri