Biraz Orhan Veli- Biraz Sunay Akın Olmak :/


Orhan Veli gibi olmak.
Aslında onun şiiri gibi olmak.
O şiiri yaşamak, hissetmek...
Oluyor işte.
Aslında biraz da Sunay Akın gibiyim bu gece
Aslında biraz ayrılık gibiyim
Ayrılık şiirleri gibiyim bu akşam.
Kendimi anlatamamaktan yakınıyorum
O yüzden Orhan Veli
Tiren rayı gibi de oluğum için Sunay Akın'ım
Saçmalıyorum işte belli değil mi ?
Bari hangi şiirler gibi olduğumu paylaşayım...


İki rayı gibiyiz
Bir tren yolunun
Yakın olması neyi değiştirir
Son istasyonun ?

sunay akın


Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda; Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?

Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.

Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

Orhan Veli


Birgün bu şairinde tireninden iner umutları, doğru durağa gelirse...

Yorumlar

  1. Çok hoş yaaa... Hemen hemen tüm yazılarını okudum harika,- ne yazacağımı şaşırdım da :)- güzel ya kardeş başarılar....

    YanıtlaSil
  2. ne severim sunay akın'ı tanışmışlığımda vardı üniversite yıllarımda 99'du sanırım bir öğrenci evinde en mütevazı şekliyle..
    çok olmuş ya oysa yakın bir tarih gibi aklımda kalmış..
    ne tatlı bir sohbeti vardır ve negüzel öyküleri...

    volkan konak diyordu iki arkadaşım var biri sunay akın biri nihat genç(ki nihat genç'ide çok takdir eder ve severim)
    ikisinede bir kelime ver nefes almadan 8 saat konuşup anlatabilirler diye:):):)

    sende güzel harmanlamışsın kendini sunay akın ve orhan veli dizeleriyle...

    YanıtlaSil
  3. o kadar bahsettin ki ablam
    bana laf bırakmadına yahu :)

    YanıtlaSil
  4. Yoksul bir çocuk görsem
    yağmur altında üşüyen
    köprü olmak geçer
    hiç değilse
    içimden..

    Sunay Akın

    Sevgimle Emrah

    Mine Karagüler ( mine73)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri