insanlar bu fotoğraftaki gibi masum kalmadıkları için de suçlanamaz o zaman. ki bu durumda kimse suçlu olamaz genellemesine bile varılabilir. doğru mudur?... bu konu hakkında çok yorum yazasım geldi ki, senin cümleni geçerek saygısızlık etmek istemem :) fotoğraflar harika hele ki çerkez olana bayıldım.
karakutu'cum haklısın keşke insanlar bu resimlerdeki gibi masum kalsa ama masum olmayan birine '' türk'dür masum değildir- kürt'dür masum değildir '' gibi yaklaşırsak sorun orada cereyan eder
Nitekim biz ki şu memleketten adam çıkmaz şu ırktan adam çıkmaz diyen bir toplum değil miyiz?
ben karslıyım ve ne zaman karslı olduğumu söylesem hep şu ön yargıyı duydum
Karslı mı ? Adam değil...
Ben çocuklardan bahsetmek istiyorum erken ölen çocuklardan ailesini seçemeyen kimliğini seçemeden büyüyen çocuklardan ki hangimiz neyi seçtik zaten
Bu resim önyargıyı temsil ediyor sen türk'sen barbarsın sen kürt isen pkk'sın sen ermeni isen gavatsın gibi önyargıları temsil ediyor herkes için birşeyler temsil etmeli
hepimiz insanız ama neden hepimiz dost olamıyoruz...
hayran oldum.
YanıtlaSilinsanlar bu fotoğraftaki gibi masum kalmadıkları için de suçlanamaz o zaman. ki bu durumda kimse suçlu olamaz genellemesine bile varılabilir. doğru mudur?... bu konu hakkında çok yorum yazasım geldi ki, senin cümleni geçerek saygısızlık etmek istemem :) fotoğraflar harika hele ki çerkez olana bayıldım.
YanıtlaSilkarakutu'cum haklısın
YanıtlaSilkeşke insanlar bu resimlerdeki gibi masum kalsa
ama masum olmayan birine '' türk'dür masum değildir- kürt'dür masum değildir '' gibi yaklaşırsak sorun orada cereyan eder
Nitekim biz ki şu memleketten adam çıkmaz
şu ırktan adam çıkmaz diyen bir toplum değil miyiz?
ben karslıyım ve ne zaman karslı olduğumu söylesem hep şu ön yargıyı duydum
Karslı mı ?
Adam değil...
Ben çocuklardan bahsetmek istiyorum
erken ölen çocuklardan
ailesini seçemeyen
kimliğini seçemeden büyüyen çocuklardan
ki hangimiz neyi seçtik zaten
Bu resim önyargıyı temsil ediyor
sen türk'sen barbarsın
sen kürt isen pkk'sın
sen ermeni isen gavatsın gibi önyargıları temsil ediyor
herkes için birşeyler temsil etmeli
hepimiz insanız ama neden hepimiz dost olamıyoruz...
komik de olabiliyor zaman zaman bu diyaloglar:
YanıtlaSil- nerelisin?
- arnavut kökenliyim.
- olsun hepimiz insanız, hepimiz müslümanız.
böyle anlarda bloke oluyorum ve artık sadece gülüyorum. :)
komik ama acı bir gerçek de olabiliyor ne yazık ki.
YanıtlaSilyaw senikide bir şeymi biz mardinli diyince bizden kaçıyorlar
YanıtlaSil