Çay soğur, kitap soğumaz

Makarnanın porsiyonuna 20-25 lira para verip 1 kitaba yahut edebiyat dergisine 10 lirayı çok görmemelisin bence. Taksim’e çıkıyorsun misal, gir Aslıhan Pasajına, orada 3 liraya bile kitap bulursun güzel kardeşim. Dışarıda çayın bardağı minimum 3 lira zaten. Üstelik çayın ömrü iki dakika iken kitabın ömrü sen okuduktan sonra senin yaşın kadar.  unutmadan, çay soğur kitap soğumaz!

Bahaneleri bir kenara bırakın.
Evet, çok pahalıya kitap yok mu? Var. Lakin neye göre pahalı? Bunu neyle kıyasladığınıza bağlı…

sigara
yemek
kıyafet
alkol

Ucuz olan hiçbir şey yokken ve sen her şeye bu kadar çok para harcarken, en son edeceğin laf kitaplar olması lazım. Şimdi o üzerindeki tommy t-shirti ve cebindeki iphone telefonu yavaşça masanın üzerineki starbucks içeceğinin yanina bırak. 
Emrah Ateş
twitter: hikayeadami
instagram: hikayeadami 

Yorumlar

  1. İnsan kaybetmeden elindekinin kıymetini bilmiyor. Anneler hele bi başka kıymetli. Kaybetmeye bir adım kala farkına vardım. Henüz hiç bir şey için geç değil.

    YanıtlaSil
  2. Yav metrobüste oturmanın hayali bile kurulmuyor, o zaten imkansız, o zaten bize çok uzak, trafik yoğun olmasınyeter. Ah çok acıklı :/ :)

    Ayrıca insanın annesine en son ne zaman sarıldığını hatırlayamaması kötü bir şey. :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Garip Mektuplar Serisi -3 ( ilk aşkıma mektup )

Tamer Yiğit'in kız kaçırma mevzusu

Tuvalet kapısı yazıları