Fakir Edebiyatı

Daha ilk yazdığım kitap, yani ”hayat meyhanesi” henüz basılmadı ama ben şimdiden ikinci kitabın çalışmalarına başladım. Sahi ya bir tek bizim ülkemizle insanlarla edebiyat ile uğraşıyor diye dalga geçiliyor. ” bak bu cocuk şiir yazıyor” diyen alaycı gülüşler, ” kitap mı yazıyorsun sen küçük Emrah” diyen samimiyetsiz insanlarla dolu etrafım. Ama sırf onlara inat başaracağım bunu. Yapamayacağımı düşünen herkese inat…
Neyse ikinci kitabın adı Fakir Edebiyatı. Bu defa daha da özenerek çalışıyorum. 26 adet öykü. Hepsi de içinde bir yerlerde beni barındıran öyküler. Gerçi hayat meyhanesi de beni anlatıyordu ama olsun. İnsan kendini anlatmakla bitiremiyor. Sürekli yeni şeyler yaşıyoruz. Aslında sürekli hep aynı şeyleri unutup unutup tekrar yaşıyoruz. Acı, mutluluk, sevgi, hepsi yabancı olmadığımız ve yabancısı olduğumuz şeyler. 
Henüz 4üncü öyküde Arif karakterini yazarken kendi hayatımı özet geçtim. Sandığımdan kısa sürdü. Yazabileceğim her şeyi yazmış gibiyim. Öyle bir boşluğa düştüm. Acaba diyorum yazmaya devam etmesem mi? Neyse…
                                                   ……..
”Benim hayatım tek kelimeyle özetleniyor abi” dedi Arif
Allah ol demiş olmuşum.
Kul git demiş gitmişim…

31 11 2014

Yorumlar

  1. Öykü zaten seni bir yerde bırakıyorsa vardır bi bildiği. merak etme en ummadığın anda geri gelip çökecektir parmaklarına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oluyo valla bak:)
      bu da yarına benden olsun :Günaydın :)

      Sil
  2. Azim hep hayranlık duyduğum bir şey olarak kalacak, özellikle konu edebiyatsa..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri