YOL

Hayatın Dışında Yaşayanlar

Kendimi bu hayatın çok dışında hissediyorum. Sabah işe gelirken yolda ölmüş bir köpek gördüm ve bu beni mahvetti. Sanki tanıdık bir akrabam ölmüş gibi oldum. Bir katil gibi hissettim kendimi. Çaresiz hissettim. Arabayla o görüntünün yanından geçip giderken yol akmamış gibi hissettim. Sanki araç cenaze yerine gidiyormuş gibi oldu
 Çocukluğu benim gibi sokak köpeklerini besleyen insanlar bilir. Yolda gördüğü her köpeğe “geh geh geh” diye seslenip ellerini dizlerinin üstüne vuranlar bilir. Yedikleri yemeğin kalanını çöpe değil de duvar kenarlarına bırakan ufak çocuklar bilir hissettiğimi. Ayrıca ben kendimi köpek gibi hissediyorum, olamaz mı? Ne farkımız var? Kuyruğumuz dikken insanlar kaçıyor, kuyruğumuzu sallarsak seviyorlar bizi. 
Bugün kendinize bir iyilik yapın. Ne demiş Sadri Abi, sokak köpeklerine selam vermek demek, adam olmaya çeyrek var demektir.

Emrah Ateş
twitter: hikayeadami
instagram: hikayeadami 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri