Sinemada yapmayın şöyle!




Bugün Tolga ile tüm doğa şartlarını görmezden gelerek Cem Yılmaz'ın yeni stand up show-ı sinemasını izlemeye gittik. Malum hava soğuk, son zamanlarda işsizim falan epey bir canım sıkılmıştı. Allah'tan acaba izlediğimiz şey iyi mi olur kötü mü olur düşüncemiz yoktu. Çünkü CemYılmaz yahu bu tabi ki iyidir diye düşünüyordum. Haklı da çıktım. Bilet parasını sonuna kadar haketmiş Helal olsun. Hafta içi gündüz olduğu halde kuyruk vardı gişede.Adam uyanık abi ne gidicem dedi tek tek para toplucam. Yaptı gösterisini verdi sinema salonlarına yeni bir akım başlattı. Ben çok beğendim umarım bokunu çıkarmaz kimse. Bir de Bakırköy hep böyle kal olur mu? Böyle sakin, az kalabalık iyiydin ya. Ama Cem Yılmaz'a gülerken bir yandan da milleti süzdüm biraz ve yine o görüntülerle karşılaştım sinemada

Bknz;

Yahu bir kere bu kadar sessiz olunması gereken bir ortamda neden en çok gürültü çıkaran yiyecek tüketiliyor. Patlamış Mısırdan bahsediyorum evet! Hart hurt hart hurt dibimde. Bir de olanı var olmayanı var canı çekiyor insanın :/

Allah'ım yalvarıyorum bir daha komedi unsuru olan bir yapıt da etrafıma ergen oturmamış olsun. Vay arkadaş martı gibi gülüyorlar. Zorlama aslanım kendini bu kadar. O değil bir de güldüğünün gerçekten komik olduğunu ispatlamak için yandaki arkadaşını dürtüp dürtüp espriyi tekrarlıyor. Neyin onayıdır bu lan bebe!

Hele ki ben madem para verdim en çok ben gülerimcilerden bahsetmiyorum bile. Adam en önden bir gülüyor en arkadaki duyuyor. Az nezaket nolur.

O arada deprem oldu. Ben baktım sallanıyorum herkes gibi yandaki sallıyor zannettim beni. Baktım bildiğin göt şamarlanıyor bir o yana bir bu yana. Neyse ki kendimde tek sevdiğim bir huy var o da soğukkanlılığım. Hiç olmamış gibi davranıyordum ama ufaktan uğultular başladı.
-aa sallandık mı
-depremi oldu
-sen mi salladın
- sen mi osurdun amk ( arada onu da duydum )
neyse ki Cem Yılmaz bir iki espri patlattı herkes unuttu deprem falan olduğunu.

Hah bir de oraya film izlemeye gelmişin. Ya da her ne haltsa. Zaten karanlık ortam. Az kendine iki dakika ayır da öyle gir şu tivitıra. Adamın esprini mi yetiştiriyosun sanal aleme anlamadım ki

Önünüzdeki insanların koltuklarına vurmayın. Sırf bir gün bu yüzden katil olacam. Gerçi önünde kimse oturmuyor diye ayakkabısını çıkarıp ayağını uzatanını bile gördüm ya neyse.

Ön sıralarda öpüşmeyin, gözüm takılıyor. :)

Tüm gösteri boyunca gülüyorsunuz ama film bitiyor ışık açılınca herkes bir ciddi olma havasında. Ya arkadaş karnın şişmiş gülmekten neyin tribindesin. Az rahatla kurban olduğum.

Velhasıl kelam gösteriye gidin. Karın kaslarım bayram etti gülmekten

Yorumlar

  1. Kafamı sikti yandaki çocuk hacı hiç sorma.Ulan 7 yaşında ki çocuk ne anlar Cem Yılmaz espirisinden. Ama kızlar iyiydi :d

    YanıtlaSil
  2. Nolcak bizim bu milletin hanzoluğa ya !

    YanıtlaSil
  3. sabahtan beri syfan açık ama bir türlü okuyamadım :)
    ya yazdığın herşey de bende aynı fikirdeyim :)
    insanlar gösteriş meraklısı !

    YanıtlaSil
  4. Dvdsi çıkınca alıp izlenir. En az 10 kere izlenir. Sinema fikri saçmaydı bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koca perdede izleme şansı bulduk işte ne güzel.

      Sil
  5. Korsan dvdler yüzünden artık dvd çıkarmayacakmış ki.. umarım yanlış bir duyum almışımdr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri