Cemal Süreya Şiiri -blogum seslendi -




Sevgilim ben şimdi büyük bir kentte seni   düşünmekteyim 
  Elimde uçuk bir mavi kalem cebimde iki   paket sigara 
  Hayatımız geçiyor gözlerimin önünden 
  Çıkıp gitmelerimiz,su   içmelerimiz,öpüştüklerimiz 
 "Ağlarım akıma geldikçe gülüştüklerimiz"
  Çiçekler,çiçekler.su verdim bu sabah   çiçeklere
  O gülün yüzün gülmüyor sensiz
  O köklensin diye penerede suya koyduğun   devebatanı 
  Hepten hüzünlü bu günlerde
  Gür ve çoşkun bir gün ışığı dadanmış   pencereye
  masada tabaklar neşesiz ,koridor ıssız 
  Banyoda havlular yalnız 
  Mutfak dersen derbeder ve pis 
  Çiti orda duruyor,ekmek kutusu boş 
  vantilatör soluksuz, halılar tozlu 
  Giysilerim gardolapta ve şurda burda 
  Memo'nun oyuncak sepeti uykularda 
  Mavi gece lambası hevessiz 
  Kapı diyor ki açın beni kapayın beni
  Perdeler gömlek değiştiren yılanlar gibi 
  Radyo desen sessiz 
  tabure sandelyelerden çekiniyor 
  Küçük oda karanlık ve ıssız
  Herşey seni bekliyor her şey gelmeni 
  İçeri girmeni,sssenin elinin değmesini
  Gözünün dokunmasını 
  Ve herşey tekrarlıyor, seni nice sevdiğimi.
  



Yorumlar

  1. Pişti olmuşuz sanki :) Okumaya cesaret edemedim ben. Hele bir de kendi sesinden dinleyince..

    Çok sevdiğim bir şair, çok sevdiğim bir şiir.. Dediğin gibi, biz anca şairin 'ş' harfi olabiliriz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke okusaymışsın :)

      Sil
    2. okurum da belki :) blogum seslendi çalışmasına destek vermek olsun yeter ki.

      Sil
  2. Ses kaydın gayet güzel:)

    bu da benden:
    "..aşklarda bakım istiyor, öğrenemedin gitti."

    [Cemal Süreya]

    YanıtlaSil
  3. Kuş kovalayan yaramaz aynı zamandan mahcup bir çocuk gibi okumuşsun. Güzelde olmuş.

    YanıtlaSil
  4. ahh ya..nasıl bir yazmak bu böyle nasıl bir hissediş..

    YanıtlaSil
  5. Bende okuyım ya, en azından bir deneyebilirim. Nasıl oluyor bu bloğum seslendi işi, bir anlat hele :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oku tabi ya sesini duyalım :)
      ayrıntılar ve resimli anlatım için bu siteye başvurabilirsin.
      sıkıştığın bir yer olursa facebook üzerinden ulaş bana. çünkü şu an hotmailime giremiyorum.

      http://blogumseslendi.tk/

      Sil
  6. itirf edeyim bir radyocu dinliyorum havasına girdim birden :) güzel olmuş cemal süreya'yı bende çok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tür cümleler duymak hayalimi gerçekleştirmişim gibi hissettiriyor bana. teşekkür ederim

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri