Don Kişot'ın ölümü- Blog'um Seslendi

( Arkadaşlar merhaba. Artık Ben de blogum seslendi kampanyasına destek vermek amacıyla elimden geldiğince seslendireceğim. ) Gündüzün en işlek caddelerinden birinde, hayata bakıyorum şimdi. Vitrinlerdeki indirim yazısını ne zamandır benim hayatım için bir önemi olmadığını düşünüyorum. Tabi neden bu kadar saçma şeyler düşündüğümü de düşünüyorum ama o konuya sonra da gelebiiriz.

İnsan hayalleri olmadan yaşar mı? Bu sorunun cevabı en güzel romanlarda saklı aslında. Bilincimiz yerine geldiğinden beri uzun ve kısa vadeli hayaller kurup duruyoruz. Çocukken bir gofretin hayali, ergenlikte yaşanılacak sevişmenin hayali, sonra para kazanma hayali, okuma hayali, iyi bir meslek sahibi olma hayali, iyi bir hayat kurma hayali, çocuk hayali...

Neden uzun zamandır hayal kurmadığımı düşünüyorum bu aralar. Neden hep böyle (u)umutsuz olduğumu. Hatta blogun adını bile değiştirmeyi düşünüyorum sırf hayatımda bir değişiklik olsun diye. Ne bileyim ''fakir edebiyatı'' falan mı yapsam diyorum. Altına da benim yazılarım yüzünden bunaldığınız için özür dilerim yazısı yazmayı düşünüyorum.

Öyle bir arafta kalmışım ki; aşağı tükürsenm annem kızar, yukarı tükürsem yüzüme çarpar. Ve git gide hiçbir şeyin yolunda gitmemesi hayatımdaki tek düzgün giden şey ne aslında yazık ki.

Çok mu şey istiyorum ey hayat senden. Hayallerimiz büyümüyor, biz büyüyoruz niye anlamıyorsun bunu diye bağırmak istiyorum. Büyüdükçe isteklerimiz değişecek ve çoğalacak kabul et artık bunu. Kabul et ve yardım et bize. Çünkü bu sıralar sık sık Don Kişot'un ölüm nedeni üzerine kafa yoruyorum.


Yorumlar

  1. Ne olmuş yani büyük adam olamadıksa..
    Don Kişot gibi zırhını her daim taze tutucaksın hacı , sıska atına vurucan kırbacı vurucan kırbacı.Gelmeyen şu gemiye vurucan kırbacı vurucan kırbacı.Olmayan şu hayale , şehre , yaşama , herşeye !

    YanıtlaSil
  2. ben dinlerken seni şimdi, dedim ki bu çocuk bir radyo programı yapsa, böyle usuldan hayata dair sözler, şiirlerle yüreklere ulaşsa...hayal bu ya ,) düşlerinden vazgeçme, atından düşen donkişot misali düşlerinden düşsen bile onlarsız hayat kupkuru bir çöl.. dedi ben, sevgiyle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşüncelerine kurban olduğum...

      sağolasın desteğin ve iyi yüreğin için

      Sil
  3. (: öyle bir kampanya mı var?
    güzel olmuş bu arada, bence de yapılsın böyle şeyler ara sıra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım. ayrıntılara da buradan ulaşabilirsin. yorumun için de teşekkürler ayrıca :)))

      http://blogumseslendi.tk/

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri