Müşfik Usta'yı kaybettik

Mekanın cennet olsun Müşfik Usta. Seni ilk ve son geçen yıl Rumeli de arkadaşlarla rakı içerken görmüştüm. Arka masamda içiyordun sen de rakını. Rakı içen adam rahatsız edilmez diye gelmedim yanına. Ne de olsa bir gün yine görürüm dedim. Şimdi ne kadar dövünsem az.

Eski bir filmin var, yeri doldurulmaz. Zuhal Olcay'la Gecenin Öteki Yüzü. Hayatımın en büyük dersini o filmde söylediğin diyalogla vermiştin.

Bir de şimdi biz kimden dinleyeceğiz Orhan Veli Şiirlerini

Huzur içinde uyu.

Yorumlar

  1. Sevdiğim tüm adamların ölüm haberini senden almak zorundamıyım Zekom, mafettin beni :(
    Allah rahmet eylesin..

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet etsin, nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  3. Bu Dünya'da adil olan bir tek şey ölüm. Hepimizin yaşayacağı kaçınılmaz son. Allah rahmet etsin. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  4. allah rahmet etsin. .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri