Bana sorulmuş sorular serisi -3

bu mim olayları zaten başladığında hiç ardı arkası kesilmiyor. uyarmadı demeyin. hah birde her cevapladığım mim'i bir süre sonra silen bir yapım var. böyle gelmiş böyle gider darılmaca gücenmece yok!

sevgili çatlak arkadaşım esmacık mim'e tabi tutmuş beni. bakalım ne sormuş ?

Kendimizi kötü hissettiğimizde neler yaparak mutlu oluruz?

şimdi sevişirim dicem ama eminim Tolga  bu cevabı vericek. O yüzden ben yine masumane cevaplarımı vereyim :)

Uyumayı çok seviyorum ama uyuma yanlısı bir insan değilim. Çünkü hayat yaşamak için var neticede. O yüzden kendinizi az uykuya ve bol sosyalliğe ayırın bence. Tabi ki insan sürekli bir şeyler de yapamaz dinlenmek gerek ama at gibi de yatmayın tek izin gününüzde. Film izleyin kitap okuyun.

Bir arkadaşım bana geçen diyor;
la oğlum sen film izliyorsun kitap okuyorsunn bloga yazıyorsun bir de geziyorsun it gibi. Allah bilir daha nerler yapıyorsun haberimiz yok amk. Nasıl yapıyosun bu kadar şeyi? Dedim ''geçen gün kaçta kalktın yataktan? '' --akşam 8.
 heh dedim aldın sen kendinden cevabını sığır!

Ben kendimi kötü hissettiğimde içiyorum genelde. Rakı candır. Neşet Ertaş'dan şunu Melihat Gülses'den bunu yahut Orhan Gencebay'dan onu dinliyorum. Kısacası kendimi kötü hissettiğimde müzik dinlerim. Tabi ki buraya yazmaya üşendiğim onlarca şarkı ve sanatçı var. Sonra yazı yazmak beni çok rahatlatıyor. Eskiden hep derdim '' kelimelerim benim gözyaşlarım'' diye. Çünkü kendimi ne kadar da kötü hissetsem ağlayamayan bir yapıya sahibim. Bu da beni daha kötü hissettiriyor. O yüzden yazmak can'dır.

Yorumlar

  1. Yazmak "can"sa okumak "canan" :))
    Yazmaktan vazgeçme ;)

    YanıtlaSil
  2. Ouuv şet! yinemi been Zekoo yinemi beeen..
    olum hakkaten sen o kadar şeyi nasıl yapıyorsun la
    Uzaylı Entel :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalan zamanımla da sizle takılıyorum hesap et .d

      Sil
  3. Canım benim yaaa hemendee yapmış kii :) Tolgaaa kaç gün sonra yapar Allah bilr :D
    Ayrıca sizdeki bu sevişme merakını anlamadım gitti :D

    Hep mutlu kal o güzel yüreğinle ve kelimelerinle. Teşekkür ederim :)Çatlakda değilim ayrıca aşk olsun deliyim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Dünyanın bilinen ilk şiiri