Bana sorulmuş sorular serisi -2

Bak şu başıma gelene. Bayadır mimlenmiyordum, ya da mimlenildiğimi farketmiyordum. tıkla
Ben kimseyi mimlemem baştan söyleyeyim (:
Sorular çok fena yalnız. Başlıyorum

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?

ımmm- hımmm ( benim meşur at gibi düşünme sesim )
Kritik bir soru.Yapmak istediğim herşeyi 1 yılın içine sığdırmaya çalışırdım ama bunları yapmak için gerekli olanakları bana kim sağlayacak? En azından dünyada her ülkenin başkentine gitmek isterdim. Peki ya sponsor ? Bir de ben kesin ölürdüm la 1 yıldan önce psikolojikman. Ama eğer öleceksem de hep hatırlanmak isterim. O yüzden geri de hatırlanacak bir şeyler yapmak isterdim. Kitabımı ölmeden önce bastırırdım. Zaten tüm iyi yazarlar öldükten sonra anlaşılmıyor mu ?

Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

Benim bütün olayım insanlarla ilgili. İnsanlardan korkuyorum ve insanlara takıntılıyım. Hayvanlarla veya bitkilerle hiç bir alıp veremediğim yok. Çünkü onlar insanlara bir kötülük yapmaz. Eğer yaparlarsa da - misal bir aslana yem olursanız- bu ekolojik sistemin bir parçası. Seni yedi diye aslanı suçlayamazsın. ''Aslanın yanında ne işin var aslanım'' derler adama.

Bak en büyük fobim yapayalnız kalmak mesela. Yalnızlık öldürür insanı. Düşünsene bir gün öleceksin ve ölümünü günler sonra belki kapıcının merakından dolayı anlayacaklar. Vahim bir durum.Neyse ki bana öyle birey olmaz. Bir gün Mehmet Abi'nin yanına gitmesem telaşa kapılcak arkdaşlarım var. Misal Sosyete Tolga Hah bak bir de şu 3 harfli muhabbetleri var ya. Olum manyak mısınız cin falan çağırıyorsunuz? Sanki gelince Adriana Lima yada Brad Pitt falan gelcek amk! Nasıl olduğunu bilmediğin şeyi niye çağırırsın. Zaten birden bire evde Adriana da belirse ondan da korkarım.

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ? .

heh şimdi sarı kızın tezeğine oturduk!
Peki insan yoksa yerine ne var? Seçeneklerimiz nelerdir ?
Mecbur ölücez yani. Yicek yok yaşam yok. En azından bir tane daha kız falan olsaydı belki türümüzü devam ettirme gayretinde olabilirdik ama. Soğan falan ekerdik yalnış anlamayın .p '' O kız da geilr dünyada bir sen kalsan yine vermem kalbimi'' der. Benim şansım bu.

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden 

İlk önce Türkiye'de ki her şehre gitmem lazım. Sonra Venedik'ten başlarım. Çünkü güzel şehir yani. Şimdi bana boşuna şairane laflar söyletmeyin.

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?

cinsel hayatımı bloga yansıtmak istemiyorum .d

En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

Yok be öyle bir anım. Çocukken saklambaçta yumduğumuz da birbirirmizin pantolonunu falan indiriyorduk. O sayılır mı ?

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey.

telefon- kimlik- akbil

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?

Arkadaşı satmak olmaz. Giderim. Başka bir gezegene gitme şansı bulmuşum. kaçmaz

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?


Eğer o hapı benden başka kimse kullanmayacaksa kendimi süper kahraman ilan ederdim. En büyük hayalim o. Okurlarıma baştan söyleyeyim, süpermanın criptondaki adını bilmeyen bir sevgilim olursa kabulüm değildir! O konuda hassasım fantastik dünyaya. Ama hapı sadece bir kere kullanacaksak -hımmmm ımmmm- aklıma hep banka soymak geliyor. Aslında hiç de öyle bir insan değilim ha .d  

fotoğraf: 2008 falandı sanırım

dipnot son anda karar değiştirdim. mimlendiniz ulen; cem  asabi bakire atyarisindakiesek bir de hala yaşıyorsa rory
 

Yorumlar

  1. Süpermanın criptondaki adını bilen bir sevgiliyi daha çokkk! beklersin. hehehe... Mimlemek, mime cevap vermekten daha zevkli, en zevkli şeyi yapmamışsın Süper Kahraman :)

    YanıtlaSil
  2. Sondan başlayyayım öncelikle Foto çok hoş:)Umarım superman'in erkeklik karizmasını benim gözümde düşüren hatayı yapıp tayt üstüne kırmızı iççamaşırı giymemişsindir:) Öyleyse de foto da görünmediği için çok şeker bir poz olmuş:)
    İyi ki aynı mahallede saklambaç oynamamışız:)) Bu arada Senin sosteye Tolga daha bir superboy çıktı dünyayı kurtarmak için çoğalma girişimini bile göze alıyormuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o taydı giyersem superman felan dinlemez kafama yeşil criptonik fırlatır mahalledekiler :D

      eh tolga da haklı bir yerde. herkes derdini benim gibi dolaylı yoldan anlatmıyor. adam sevişecem diyor naparsın .d

      Sil
  3. Hey adamım herkesin süperkahramanı olabilirsin ama bizim mahallenin hala At kahramanısın !
    akşam iftar sonrası çay Mehmet abide içilir , geç kalma !

    YanıtlaSil
  4. Arkadaş, uzaylıysa? Hani arkadaşınız vampirse n'apmasını isterdiniz? gibi olmuş, ısırsın mı napsın? Ben direkt satardım arkadaşımı, uzaylı muzaylı dinlemem basarım tekmeyi, bir de gezegenine götürecek, bre heyt!
    Ceptelefonum- 2 şey daha sayamadım :'/
    Görünmez olsaydım, beleş uçardım uçakla, ordan oraya. Bol bol hırsızlık yapardım karnımı doyuracak kadar. Başka bissürü edepsiz şey de yapardım ama bunları duymak istemez kimse -şaka değil, Freud olaydı da görseydi sizin gibi edeplileri heyt gidi!
    Fotoda da "gömleğe kıyamadım çek bir an önce" havası var, gömlek özel birinden, tişört de aynı kişiden kesin, olmasa bile bir özelliği var ki supermanin Kal-el olduğunu bilmesi veya onun gibi şartlar koşulması, vay anasını uzaklaşıyım sessizce :))
    *Kaz eti güzel mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. len at ağızlı eşek cevapları buraya değil kendi bloguna yazacaktın
      ama cevaplar iyi dostum
      kaz eti candır olum.

      Sil
    2. Cevap vermeni bekliyordum eheheh, olsun olsun bir dahakine bloguma copy/paste yaparım, eyvallah! Tadı nasıl, mesela ördek eti de güzel diyorlar, tavşan yenir mi? Yiyen varmış :S

      Sil
  5. :D:D öncelikle umut sen öl emi:D:D

    Mim icin tskler superman:))
    en kisa zamanda cevaplicam:p

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Dünyanın bilinen ilk şiiri