Cemal Abi'ye Açık Mektup




Sevgili Cemal Abi
Ben doğmadan tam 7 ay önce ölmüşsün. Annem bana hamileyken ve okuma yazma bilmediği için senin şiirlerini okuyamamışken, babam anneme hiç şiir okumamışken üstelik, ölmüşsün. 
Hiç bilmedin tabi,  tanımadığın bir kadının karnındaki o bebeğin, bir gün sevdiği kadınları senin şiirlerinle seveceğini.

Öldüğüne üzülmüyorum. Senin devrin, senin arkadaşların hepsi güzel adamlardı. Yanındadırlar. Yaşıyor olsaydın  şimdi, instagram şairleri ile falan yarıştırmaya kalkarlardı seni. Ne gerek var?
Orada Ahmet Kaya sazını çalarken, Sen Edip Cansever ile oturup, masaya geç kalan Orhan Veli’’yi ”acaba yine hangi huriye aşık oldu bu” diye çekiştiriyorsundur.
-Yani umarım öyledir-
Ben Şair olamadım. Estağfirullah! Bize anca ilk harfi olmak düşer. Benim elimden tek gelen rakı içerken bardağı havaya kaldırıp ”Tek y’li Süreya’ya” demektir. İnsanlara soy adını öğretiyorum elimden geldiğince.
Hah bu arada, istediğin gibi ölmediğin için kusurumuza bakma. Bu dünyada zaten kimse istediği gibi yaşayamıyor da, ölemiyor da!

Saygılarımla…
Şairin Ş harfi…

ocak 2014
Emrah Ateş
twitter: hikayeadami
instagram: hikayeadami 

Yorumlar

  1. Bülent Ortaçgil'den dinlemiştim bu şarkıyı.. Kadın sesinden de ayrı güzelmiş...

    YanıtlaSil
  2. Umarım seversin :)
    Bütün gün Birsen Tezer dinledikten sonra blogta da karşılaşmak hoş bir tesadüf oldu benim için. :)
    Bu da benden http://fizy.com/#s/1r48qe

    YanıtlaSil
  3. biliyorum bunu, ama olsun iyi gitti üstüne :)
    hem son albümüne bunu da eklemişti birsen abla

    YanıtlaSil
  4. önce bir şarkıyı seversin sonra o şarkıyı sanki sana söylettirecek yada yazdırtacak kişiyi ararsın hep soyut ve hayali kalır o kişi. neyse acımasız olmim şimdi bu kadar inş bulursun:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm duygusallığımın içine koymayaydın eyiydi :)

      Sil
    2. demeyeymişim iyiymiş aslındada bazen içime bir öküz oturuyo

      Sil
  5. Ben de bunu dinlemiştim yenilerde.
    Ne asil kadın.
    Ne güzel söylüyor tüm şarkıları. Bir o kadar da fazla popülerlikten uzak. Hoş böylesi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkıcı değil de sanatçı dediğimiz insan oluyor kendileri.

      Sil
    2. Aynen öyle. Tek sözcük yeterliymiş oysaki.

      Sil
  6. Çok iyi geldi..Teşekkür ederim.Yitik savaşçı gibi hissettiğim bugün, bana bu şarkı lazımdı.

    YanıtlaSil
  7. Yakışmak böyle birşey galiba. Normal, sohbet eder gibi, rahat, akışkan sesi.Sesinin yükselmesi de, alçalması da fark etmiyor aynı tını:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri