Yılın espirisi ödülü.


Bayramın ilk günü.
En büyük ablaya gidilir
Adı Aygül.
Kendi de hem ay gibidir hemde gül...

Bu yazıyı okuyacaklar baştan yalakalık yapayım dedim
Ve ekran başında yine yazıyı okuyacak olan 3 adet ablamkızları.
Sevgiler size
Hanifem
Habibem
Haticem
Çaktırmayın küçükten büyüğe sıraladım
Neyse işte.

Bir ablaya uğramayı bu kadar uzatmamak gerek
Yemek faslı.
Yediğim içtiğim benim olsun anlatılmaz.
Geçen bir iki yazı önce bahsettiğim 3d gözlük muhabbetini anlatmak istedim
Ejdadım 3d mi görmüş ? Tuttuğuma bahsediyorum
'’ Yahu süper birşey kesin gidin. Sanki yanında gibim oluyor bla bla bla ‘’
Sonra o ana kadar sesini çıkarmayan ablamdan şöyle bir soru geliyor
Yalnız olayı dinlemediği sorudan belli

Sinemada gözlük mü takılır ?

Ve işte ödüllüüüü espriiiii
Hanım yazlık sinema ya o yüzden!

Enişte süperdi ne diyem saa.
Ayrıca demiştim benimolduğum yerde benden iyi espri yapma.
Veririm internete diye
İnanmadınız bana. Al işte

Sevgiler iyi bayramlar...
Hep gülün emi...

Yorumlar

  1. :)))))))))))))))) yok artık :)
    Hangisi hangisinden daha komik şimdi bu söylenenlerin :)
    Kontratak espriler dizisi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri