Gizemli Tavuk ( gizemli olaylar yazı dizisi 1 )


Sıkı durun!
Bugün size yaşadığım en gizemli olaylardan birini anlatıcam
Yalnız dikkat ettimde bayağı bir gizemli olayım varmış yahu.
Neyse sadete geleyim.
Henüz 8-10 yaşlarında filanım
Allah bilir 9'umdur ha. Neyse...
Eve gittim, annem salonda oturuyor.
Yalnız o zamanlar bir gecekonduda kalıyoruz
O da gece nasıl konduysa salona gitmek için ilk mutfakla karşılaşıyorsun
Kapıyı açar açmaz mutfakta tezgahın üstünde bir poşet gördüm
Yeşil bir poşet!
Bir baktım içinde kafası olmayan bir tavuk
Tüyleri neyim duruyor hala
Tırstım tabi haliyle. Çocukken kafası olmayan neyi görsen tırsarsın.
Anneme seslendim
-anneeee burada kafası olmayan bir tavuk var !!
- ne tavuğu oğlum manyadın mı
- valla anne aha gel bak
annem geldi mutfağa
- piiiii
- anne piii'lediğine göre sende ilk defa görüyorsun. kim bıraktı acep
- baban bırakmıştır belki. ben uyuyorumdur uyandırmamıştır

akşam babamın gelmesini bekliyoruz. babamı kapının önünde bekliyorum. o zamanlar cep telefonu kullanmıyor babam, arayıp soramıyorsun. gerçi hiç kullannmadı babam cep telefonu. ailede ilk cep telefonu benimdi. onunda markası bosh du. antenli kocaman birşey. 10 000 000 tl ye almıştım. o zaman hayatımızdan 6 sıfır atmamıştık çünkü. zaten bozuk çıkmıştı. Haram olsun o telefoncuya. neyse...
babam geldi direk azını açmasına fırsat vermeden yapıştım babama
- babooo bu kafası olmayan tavuğu sen mi bıraktın
- ne tavuğu lan manyak mısıın evlat
- nasıl ne tavuğu ahanda bu işte

annem oradan sesleniyor;
-ay kişi sen bırakmadın mı tavuğu -
- ana oğul manyadınız heralde
-peki kim bıraktı
- ne bileyim a*ına koyim evde değil misin la siz
sonra yengemle abim geldi. babam;

- tavuktan haberi olan var mı içinizde ? dedi...
- yooo
- Lan kim bıraktı bu tavuğu buraya diye babam çıldırdı.

Neyse bir müddet daha aramızdaki ufak çaplı tartışmalar ve babamın küfürlerinden sonra tavuğu yengem bir güzel yoldu pişirdi afiyetle yedik. içinden de iki tane yumurta çıktı onu da pişirip beslenme çantama koydular. Ertesi gün yedim.

Ne tavuktu be :D

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Dünyanın bilinen ilk şiiri