Umut



Bunu neden yaptım acaba.
Yani bayramın ilk günü sabahı neden Umut filmini izledim.
Hele ki arkadaşımın bak ağlarsın neyim uyarılarına rağmen
Kulak asmadım çünkü filmlerde ağlamam
Tamam yalan söylemeyeyim gözlerimin dolduğu filmler olmuştur
Ama filmlerde ağlamam
Normalde bile çok nadir ağlarım çünkü.

Ama bayramın ilk sabahı
Bayramları pek sevmem
Önceki yazılarımda da bahsettim ve yinelemeyi de pek sevmiyorum
Hani o hep dediğim '' öpemediğin bir çift yaşlı el üzüntüsü ''

Filminde konusunu pek bilmiyorum
Meğerse bir baba oğul ilişkisiymiş
Film daha başlar başlamaz acıklı sahnelerden dolayı bir tuhaf oldum
Belli ki benim canım bayağı sıkıntılıymış
Filmin son 20 dakikası hepten damarımda gözyaşı olarak akıyor
Ve en sonu
Özlem Taner'in '' seher inende '' türküsünü dinlediniz mi bilmem
Mükemmel bir türküdür
Mükemmel bir sestir Özlem'in sesi
Sabahat Akkiraz'ın veliahtı ilan ettim kendimce
O türküyü tamda final türküsü yapmışlar
Ama cuk oturmuş yani
Çünkü yıllardır ağlamayan ben
Bu filmin son sahnesinde nasıl ağladım...
Erkek adam ağlar mı ?
Napayım oldu bir kere
Bunu da itiraf etmemin nedeni
Yani ben bilem ağladım kesin izleyin dememdir
Kesin de izleyin yani
Pişman olmayacaksınız.

Selim Erdoğan'dan bu kadar güzel oyunculuk beklemezdim
Onu ilk çiçek taksideki çaycı rolünden hatırlıyorum
Sonra kanal d'de bir iki bölüm oynayan dayı isimli komedi dizisinde başrol oynamıştı
O dizinin bitmesine de üzülmüştüm
Necmi Yapıcı gibi makara bir adam ile beraberdi
Ama bu filmdeki oyunculuğu ödül almalıydı
Film ödül almalıydı
Ota boka veriyolar zaten
neyse...
He- filmde kafanıza takılacak bir iki soru da olacaktır
Boşverin...
Bu kadar kusur, kadı kızının çevireceği filmde de olur...

Yorumlar

  1. Sevgili Emrah,

    Dün siteleri dolaşırken bu filmi indirmeye karar vermiştim ama bilir kişilerden yorum almadıkça indirmeye cesaret edemedim.Bu filmi gerçekten önerir misin?

    YanıtlaSil
  2. yahu
    ağladım diyorum
    ki beni tanıyan bilir hiçbir filmde ağlamamışımdır
    hatta 6 yıldır hiç ağlamamışımdır
    kesinlikle izle (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri