Yeditepe İstanbul Diyalogları -2


''Bana öyle bir kitap ver ki, sorun diye bir şey kalmasın Ali ''
''senin içinde sürüyor benim mahkemem. beni bağışlayacak şeyler arıyorsun, daha suçumu bilmeden''
''başlayıp başlayıp yarım bıraktığın sayfalar gibi dokun.''
''Ben kıza ‘aşk isterim’ diyorum içimden yüzüne karşı, o fritöz diyor.''
''öyle içime çekiyorum ki soğuk havayı; dudak tiryakisi değilim, kalbim serinliyor''
''öyle bir gülümseyin ki zamana işlesin..''
''Söylesene Havva bir kalp nelere dayanır? İnsan zannettiğinden çok güçlü. Yoksa bugün 3 defa ölebilirdim''
''Kendimize ait bir dünyamız olsun demek bile ayıp geliyor. Sanki orada züppelik yapıcaz''
''Sana bakarken hayatım kolaylaşıyor. Bu sevgi mi bencillik mi emin değilim...''


Havva ana: kız bu oğlanı beğenmiş seçmiş sana ne oluyor ?
Ömer: kız bizi de tanısın öyle versin kararını. şöyle façayı bir düzeltelim bir de göğsüme adını kazıdım mı...
Havva ana: kan dökecen yani illa
Ömer: herhalde anane kansız aşk olur mu



bu da Ömer'in şarkısı

iyi pazarlar...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri