Son zamanlarda...

                                                                  - moda sahili


Bu aralar sık sık kendimdeki değişimleri gözlemliyorum. Eski arkadaşlarla konuştukça '' yahu sen çok değişmişsin'' deyip duruyorlar. Peki nedir bende ki bu değişim pek bilmiyorum aslında. İnsan kendinde değişen şeyleri göremiyor, kendine dışarıdan bakmadığı için. Ama yine de ufak tekef bazı şeylerin ben de farkındayım. Örneğin daha az kitap okuyorum. Sahaflara gidip kitap satıp, oradaki adamları muhabbetlerimle esir almıyorum. Taksimdeki Leman'a daha az gidiyorum. Daha az buzlu limonata içiyorum. Daha az geziyorum, daha az şiir yazıyorum. Daha az aşık oluyorum en önemlisi de. İnsanların gözünün içine daha az bakıyorum. Daha sık yargılıyorum insanları ve kendime daha çok bahane buluyorum mutlu olmamak için. Cesaretimi ve içimdeki romantizmi yitirdim sanki. Önceleri biri gelip de bana yahu sen nasıl birini seversin dediğinde cevap olsun diye cebimden fazıl hüsnü dağlarca şiirleri çıkarıp verirdim, ( bknz: tıkla ) artık taşımıyorum cebimde nüfüs kağıdında gayrı birşey...

Gerçi bunları yaptığım zamanların sonrasında askere bir gidiş geliş dönemim oldu. Genellikle komik ve sonradan sorun olmayacak şeyleri yazmaya çalışıyorum zaten blogda. Onunda okunup okunmadığı meçhul ya neyse... komutanlarım verdiği tehtidleri hala tutuyor iseler takibi halindeler blogun :) Ve askerde büyümedim ben, ihtiyarladım biraz. Askerliği insanın adam ettiği falan hikaye, adamı adamlıktan çıkarıyor bildiğin. Ya da benim yaptığım yer öyleydi. Bu da okuyorlarsa benim sitemim olsun onlara. Ama gidilmeli illa ki, anlıyorsun yattığın yastığın değerini bile. yalnız çok uzun süresi.

Bilmiyorum yoruldum belki de. Belki de sebebini bilmediğim başka bir heyecan için bu kadar sakinim. Kim bilir beki de yeni fırsatlara hazırlıyordur beni hayat. O yüzden bu kadar sessizim.

Umarım öyledir...

İyi haftasonları...

bu arada, genelde eski şiirlerimi yayınlasam da yine de hepsi bana aittir ve bu sitededir: http://sairinsharfi.blogspot.com/

Yorumlar

  1. Hep daha az yaptiklarindan bahsetmissin..
    Biraz da daha cok yaptiklarindan bahsetmeli..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri