Yeditepe İstanbul Diyalogları -1



Bu sıralar yeniden başladım Yeditepe İstanbul'u izlemeye. Geçmişin o tozlu raflarındaki en güzel dizilerden biriydi. Sık sık diyalogları paylaşıyorum twitter'de. Buraya da yazayım istedim

''ben bakarken kanayan bir şehir oluyor yüzün''''sokağın ayazında alçak gönüllü bir parantez açılmış kimin umurunda''
''Kalbimin en çok yağmur alan yerlerinde; adın.''
''sesin kıvrılıp, büküldüğü yerde ıslanıyor gözlerimiz. Nedenini soruyorlar, bilemiyoruz.. kimseyi ikna edemiyoruz''
''şş lan işi ilerlettin ha. Ne dedi kız? Ömer dedi. Hiç kimse adımı kadar güzel söyleyemezdi...''
''herkes yüreği kadar korkuyor, bunu konuşuyorduk''
''Elimde bir demet çiçekle geçtim bütün yolları. Bir delikanlı için bu ne demektir sen bilemezsin''
''bir uykunun içinde kaybolucam. Derin ve geniş bir uykunun içinde. Bir bakacaklar Yusuf yok. ''
''Baktım herkes cep aynasına bakıyor. Yüzlerinde sevdiklerinin izlerini arıyorlar Çünkü insan kendi gibi birine aşık olurmuş''
''ben değişsem, sen farketsen...''
'Söylesene, bir ev ne zaman ev olur? Tuğlaları döşeyip, boyayı çekince mi? -Yoksa çayı demleyip, perdeleri çekince mi? “
''ben yorgunluktan ölünceye kadar her şey ''ya'' diye başlıyor. Bıktım Ali artık korkmaktan ''
''Yalnızca aşkıyla gösterilen bir adam olmanın maliyeti bir kere çok yüksek. Çünkü ne istersen iste, kalbini rehin edeceksin.''
''-Nerede olduğumu merak ediyor musun Ömer? -İstersen iki sokak ötede ol; yoktun ya.. ''
''Binlerce ev yapmış Sabri Usta. Ama o bizim evde kiracı..''

devamı gelecek...

Yorumlar

  1. Cok güzel bir diziydi. Severek seyrederdim. Pazar sabahlari oynatirlardi burada (Almanya). Erkenden kalkardim bunun icin. Twitter dedin de, takibe alayim seni ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Dünyanın bilinen ilk şiiri