d.n.s.- dangalakları neden severiz -

bu aralar içimde garip bir hüzün var. nedendir bilmiyorum.
her şarkıda biraz daha durgulanıyorum. ama ansızında neşeleniyorum.
sanırım ruh halim bu aralar ergenliğe giren yeni yetme çocuk gibi. kim ne tarafa çekse o tarafa gidecek.
oysa ki ben hep iyi bir insan olmak istedim.
kendi dns ayarlarımızı da düzeltsek ve daha kolay yaşayabilsek keşke.
yasak olan sevdaları açabilsek böylece.
sevdiğimizin ne uzaklığı ne yaşı ne de başka bir şeyi umrumuzda olsa keşke.

Şans diye birşey vardır dünyada; doğru.
ve hep derler ya şansını kendin yaratırsın diye; yok abi böyle birşey.
yaratmak Allaha mahsustur.
 o şansı yaratır biz farkedemeyiz. işte Allah ile aramızdaki en kötü uçurumda budur.

ben bu aralar kendimde dnsyi keşfettim.
D.N.S. yani Dangalakları Neden Severiz sendromu.
Allah yeryüzüne sevelim diye onlarca kişi yaratmışken biz en dangalaklarını severiz çünkü.
kimine göre de dangalak bizizdir orası ayrı.
ama kimse benim pişirdiğim yemek kötüdür demez.
biz ise hep tuzunda, baharatında bir eksik buluruz.

aslında en önemli soru da şu;
kim suçlu ?

Yorumlar

  1. :)) Bu D.N.S. çok hoşuma gitti.Hiç aklıma gelmezdi bu açılım." Dangalakları Neden Severiz" çok güldüm.Sahi neden severiz?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Dünyanın bilinen ilk şiiri