Tuvalet kapısı yazıları



Bu kapıların ardında neler yazıyor bir bilseniz ?

aslında güzel bir blog ismi de olabilirdi bu başlıktan
iyi bir blog kurulabilirdi yani
neyse ben açmayacağım bu blogu açan açsın

bu başlığı ve yazıyı yazmamın sebebi
sabah askeriyenin tuvalet kapısının arkasında gördüğüm yazılardır!

insanların kafası gerçektende en çok tuvalet ve banyoda çalışıyor sanırım
malum tuvalette gazete keyfi denen birşey de vardır
ama bunlar askeriyede biraz değişik oluyor
her 5dk. da bir '' hadi kardeş çık artık'' türünden cümleler duyabileceğin için
fazla kalamıyorsun haliyle...

Çocukken cami tuvaletlerinde karşılaştım ilk bu yazılarla
ziyadesiyle iğrençti
Efendime söyleyeyim '' şööyle yapmak için şu numarayı ara '' gibi erotik yazılar ve çizimler..
Ve çok merak edip aradığım numaralarda olmuştur :)
Zaten başıma ne gelirse meraktan gelir hep ya hayırlısı bakalım.

Acemi birliğinde özellikle bu tuvalet arkasına yazılan yazılar yüzünden çok süründüm.
Askeriyenin kuralıdır; insanlar sorumluluk sahibi olsun diye bir kişinin cezasını herkes çeker.
Zaten o kadar kalabalığın içinde kim olduğunu da bulamazsın suçlunun.
Ve böylece her sürünen yüksek sesle onun anasının ikametgah adresini isterken  kendi kendine '' bir daha yapmayacağım''der.
Bence bir düzen oluşturulması için güzel bir sistem. Karşı değilim.

Ama bırakın şafak yazılarını , yada insanlara karşı yazılan küfürleri bir kenara
Gerçektende çok güzel özlü sözler de yazıyor.
Dedim ya en çok orada düşünüp plan yapıyor insan.





KTM'nin tuvaletinin kapısındaki şu yazı gayet hoşuma gitmişti.

Her sorana aynı yalanı söylüyorum
Ben iyiyim.


Sahi siz nasılsınız
İyi misiniz ?


sağlıcakla

Yorumlar

  1. iyiyim sağ ol sen nasılsın ? (:

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah(iyi misiniz deyince eyvallah diyenler oluyor,bende ilk kez dedim hoş oluyormuş:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri