13 Şubat'ta İstanbul'a Sonra'da Mardin'e


Ne kadar da zman geçmiyor desem de geçiyor işte bir su gibi. İnsan ölmediği sürece zamanın geçmemesi mümkün mü ? Ki hiç ölmediğim için bilmiyorum da, orada nasıl geçtiğini...

Neyse acemiliğin bitmesine son 1 hafta. 13 şubatta İstanbul'dayım. Oh 14 şubatı İstanbul'da geçircen demeyin hiç yar'im yok çünkü. Askerde insanın yarinin olması iyi m kötü mü anlamış değilim. İnsanlardaki özlemi görüyorum burada, sesini duyduklarındaki mutluluğu ve duyamadıklarındaki kahroluşu... Terkedilmeleri, kavuşmak için özlmele, heyecanla beklemeleri. Aşk askerde iken daha bir garip sanki. Neyse...

Usta birliğim Mardin'e çıktı. İyi yeri de var kötü yeri de. Kısmet neyse o olsun. Kötü yeri dediğim çatışmalı yerler. Ama çatışmak için askerdeyiz değil mi ?

Okuyucularımdan Mardin'de olan var mı yahu ? Varsa görüşelim onunla hazır gitmişken, yazarsınız :)

Uzun uzun yazamıyacağım vaktim yok malesef. Kendinize çok iyi bakın. Sadece nereye düştüğümü söyleme gereksinimi duydum. Sanırım size bayağı bağlandım be blogcanlar :)

Selametle...

ŞAFAK 391

Yorumlar

  1. hoşgeldin kardeşim:)
    ve güle güle mardinde güzel yerlerde olursun umarım güzel olmasada sağ salim bitirir ve bize anlatacak tonla anıya sahip olursun:)
    yar konusuna gelince emin ol yarin olmadan asker olmak en iyisiymiş.
    eşim hep öyle der
    kafan daha rahat oluyormuş yarlı askerlik te zaman ikiye katlanıyormuş.
    gelince yarlı bir 14 şubat gecesi geçirirsin istanbulunda en kafası rahatından en mutlusundan umarım...
    sevgimle

    YanıtlaSil
  2. Selam Emrah
    Yorum yapmasam da yazılarını okuyorum.
    Bir bayan olarak askerliğin sıkıntılarını bilemem Allah sabır versin. Umarım rahat edebileceğin bir yere düşersin. Arkadaşlıklar çok güzel olur asker anlarını anlatanlardan dinlediğim kadarıyla. İnşallah seninde öyle arkadaşların olur. Bu vatan için yaptığınız şerefli günlerin güzel sorunsuz çatışmasız geçmesini diliyorum.
    Sevgilerimle.
    <:))

    YanıtlaSil
  3. sevgılı emrah haberlerını almaktan mutlu oluyrouz.
    lutfn bızı hıc habersız bırakma
    sonucta sen blogcanlar dıyorsun
    ben blog aılesı
    ve aılemızın bı ferdı askerde sımdı:))
    hayırlı teskereler olsun ona
    gıttıgı yerde de saglıklı ve emnıyette olsun dılıyorum

    YanıtlaSil
  4. slm mardili olmazmı bizvarız mardin güzel yer gerçi askerliği nasldır bilmem ama işalah seninkide güzel geçer

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Dünyanın bilinen ilk şiiri