Ah Bir Radyo Olsa


Askerliğe tam gaz devam. Koğuşta sesi güzel olan ben olduğum için akşamlarım hep türküler söylemekle geçiyor. Çoğu zaman gözüm kapıda, aman bir komutan duymasın yada aşırı milliyetçi bir arkadaşım komutana istpiyonlar mı korkusuyla söylediğim kısık sesli Ahmet Kaya şarkıları...

Kaldığım koğuştaki arkadaşlarım iyi. Tim olarak 17 kişi olduğumuzdan bahsetmiştim ve hemen hemen hepsinden memnunum. Elimizden geldiğince gırgır yapıp bitirmeye çalışıyoruz tez zamanda. Ama herkesin bir derdi var durur içerisinde belli. Bu benim türkü söylerken sesimden, ve onlar dinlerken yüzlerinin ifadelerinden anlaşılıyor...

Ah bir radyo olsa! Nerede o günler...

Anlamış değilim olmamasının sebebini zati. Hani mp3 izni olsun demiyorum. O zaman herkes takar nöbette, sırada, sonra kim sallar komutanı. Gerçi askerlik yapanlar bilir askerde belli bir zman geçirdikten soınra herşeyi gizlicene sokup, gizli gizli yapıyorsun zaten. Ama en azından her koğuşta bir radyo olsa, belli bir ses açılsın, hatta belli bir kanala bile tamam diyecek durumdayım artık. Akşamları hep beraber söyleyip hüzünlenmemiz hoş ama, ah bir radyo olsa da dinlesek, kafa dağıtsak ne hoş olur değil mi ?

şafak 405
daha çok var çoookkkk
selam herkese

Sağlıcakla

Yorumlar

  1. 405 safak:)

    bak bırlıkte sayıyoruz
    bıtıcek bıtıcek
    radyonda
    mp3 unde
    herseyın yanında olacak
    az sabır
    saglıkla hayırlı teskereler dılıyorum:)
    kar altındakı İstanbul dan.

    YanıtlaSil
  2. kıyıyolar pln'cim sürün ha dur :)

    kar altıundaki İstanbul'u görmeyi nasıl özledim bir bilsen
    Ah şimdi Kabataş'taki işimde olup camdan boğaza bakmak vardı.
    Cihangirin o taş merdivenlerinden çıkmak vardı

    Ah şimdi tüm o güzel dostlara çaktırmadan kar fırlatmak vardı be Öykü'cüm
    ama geçecek
    delicek geçicek ama yine de geçicek

    Kar altındaki Bilecik'ten selam :)

    YanıtlaSil
  3. Radyoya duyulan özlem sonuna kadar haklı bir özlemdir, müzik candır çünkü :)
    Sesinizin güzel olması da sizin ayrı bir şansınız olsa gerek. Bu gibi durumlarda imdada yetişebilen kişi olmak güzel bir şey :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri