Bana Müsade Can'lar


( 03 12 09 ) Bana müsade can'lar. Ne ara büyümüşüm askere gidecek kadar, bilmiyorum. Ama vakit geldi işte ağalar, gidiyorum... Buradan Bileciğe, oradan da kısmet artık. 15 aylık bir serüven ve farklı bir hayat... Geride bıraktıklarım var mı ? Kim bilir... Şairin gidişi de şairce olsun bari;


Hoşçakalın anılarımı bıraktığım insanlar,

Mutluluğu için dövüştüğüm insanlar,

Yedi bölge, dört deniz,

Yedi iklim, altmış yedi şehir,

Okullar, mahalleler, köprüler, tren yolları...

Deniz kıyıları, balıkçı motorları, takalar,

Asfalt yolu boyu dizilmiş fabrikalar,

Ve işçiler ve köylüler...

Hoşçakal ülkem

Hoşçakal anne, hoşçakal baba, kardeşim,

Hoşçakal sevgilim, hoşçakal dünya,

Hoşçakalın dünyanın bütün halkları,

Sınırlı olmayan mekâna,

Sınırlı olmayan zamana gidiyorum ben;

En sevda halimle, en yaşayan halimle,

Gidiyorum dostlarım,

Hoşçakalın, hoşçakalın...


( ersin egün )

Yorumlar

  1. Sevgılı Emrah saglıkla gıdıp gelmenı dılıyorum tum kalbımle
    hayırlı teskerelr
    blogun bıze emanet
    arada carsı ızınlerınde de olursa fırsatın haber ver bıze
    ozleyecegız yazılarını
    sevgılerımle

    YanıtlaSil
  2. ah kardeşim karslı olduğu için daha çok sevdiğim kardeşim...
    güle güle git gel 15 ay 15 gün gibi kısa gelsin
    geçsin
    sorunsuz tasasız geçsin
    geçip gitsin sana güzel kelimelr anılar bıraksın geçip gidwerken
    kendine dikkst et oralarda yalnız hasta olma...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlısıyla git gel inşallah ;)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle git gel kardesim, yolun acik olsun.
    Kendine iyi bak, ara sira ses ver, bizleri merakta birakma:))
    Sevgiyle, saglikla kal:))

    YanıtlaSil
  5. iyi tezkereler :)
    güle güle gidip gelirsin inşallah.

    YanıtlaSil
  6. sag salim git gel emrah:)
    dort goz bekliyor olacagiz..

    YanıtlaSil
  7. Uğurlar ola kardeşim...
    Hayırlı teskereler şimdiden...

    YanıtlaSil
  8. Neden bir garip oldum,
    Havalardan mı sebep
    Yoksa Acep
    Kendimi Sen yerine Koydum
    Beni mi mi Yolluyorum
    Uzak Yollara
    Öylece sessiz öyle fukara..
    Bir de bir koydu ki sorma,
    Hiç sorma ...

    Güzellikler içinde git. Sevincin yollarını aydınlatıp bağlı tutsun seni hayata.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı tezkereler Emrah , arada buradan ses et bize ...

    YanıtlaSil
  10. Yolun açık olsun!
    Hayırlı teskereler kardeşim.
    Seni sabırsızlıkla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  11. Geç kalmışım:) O yüzden çabuk gel.

    YanıtlaSil
  12. Emraahh,ben ve audrey seni beklıyoruz :)
    Benım memleketımdesınn orda askerlık zor bılırım!
    Allah yrdmcın olsun!
    cabucak gel emi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri