Posta Gazetsi Şiir Bölümü




Gayet eski bir resim aslında. Bir o kadar da popüler oldu. Olmayacak gibi de değil. İlk okuduğumda yerlere yatmıştım gülmekten. Bu konu hakkında birşeyler yazmaya yerim yoktu. Artık var dedim yazayım bari...


Aslında benim anlamadığım şu. Ya oradaki çalışanlar okurlarla dalga geçiyorlar- yada hiç şiirlere bakmadan yayınlıyorlar. Hiç olmadı ne bileyim, amatör şair köşesi ya, o yüzden yayınlıyorlar. Hani amatörler işte. Sıçıp batırmışlar demek için. Yalnız hem amatör olup hemde yayınladıkları şiir sahipleri nasıl yıllardır ( mesela bu adam 46 yıl demiş )şiir yazmış oluyor orasını bilmiyorum. Ben o gazetede çalışsam ve bana atsalar bu şiiri – şiir sahibini arar küfür ederim. Gel gör ki posta gazetesi resmen okura küfürediyor...


Belki ticari açıdan düşünülecek olursak; haydar hoca’nın saçma ama bizi sürekli güldüren bir köşe için sırf aldığımız olmuştur bu gazeteyi. Gereksiz sağlık ve rüya tabirleri v.s. ıvır zıvır bir ton şey. Adam bildiğin blog açacağına gazete açmış. Başka bir açıklaması yok pek. Birde Türkiye ‘nin en çok okunan gazetesi. Baktılar ki biz saçmaladıkça insanlar alıyor. Eğlendirelim şunları- ver elektiri gitsin...

Mesela birçok arkadaşım demiştir ki;

- Emrah’cım Posta'ya göndersene kesin yayınlarlar..

Yayınlayacaklar tabi. Bu şiiri yayınlayan adamın benim şiirleimi kitap yapması gerekir. Aslında Gazetede yayınlananları saçma -sapan şiirler diye bir kitap basıp orada yayınlayabilirler. Benim anlamadığım hiç mi şiir seven biri yok arkadaşım orada... Yok yani korkum şudur; gazeteyi okuyan bir çocuk şiiri hakikaten böyle birşey sanıp okuyacak. Sonra şiirden nefret edecek. Ya da bu adam gibi yazacak...


Vasiyetimdir öldüğümde bırakın şiiri bir kenara- feci ve elim bir kazayla da ölsem- cinayete kurban da gitsem- değil 3. Sayfa- manşet yapmak isteseler vermeyin beni posta gazetesine...

Yorumlar

  1. irgün bkım bir köşede
    alayan bir kız
    neden ağladığını sordum
    ümitleri tükenmiş
    aramakan
    biri döndü yaşlı gözlerle
    ne diyorsun unutmak mı
    unutmak çare ise
    sen neden unutmuyorsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri