Kitapçıda bekleyen adam



Her yere geç kalmayayım diye acele ettiğimden kendimi hep erken gitmiş buluyorum. Özellikle de yakınlarında kitapçı'nın olduğu buluşma yerlerini seçiyorum.  O arada  beklerken okuduğum bir kitap var. Tülay tanıştırmıştı o kitapla. Tülay'dan da bir ara bahsederiz yine. Çünkü ondan bahsetmek için en güzel kelimeleri seçmek gerek. Hakediyor çünkü. Bir de bir erkeği bekletecekseniz yakınında bu tarz yerler olmalı. Hele ki teknosa tarzı elektronik eşya satan yerlerin önünde yada civarında bekletecekseniz, beklediği süre önemli değil. Gensel birşey sanırım. Bir kızı da mango'nun önünde beklet, geç kalsan da anlamaz o. Vel-hasıl 8. kezdir okuyorum sanırım bu kitabı. Ve ben böyle erken gittikçe tüm buluşma yerlerine o kitabı daha çok okurum gibime geliyor. Siz daha okumadıysanız çok şey kaybettiniz demektir.

Kitabın adı: Erken Kaybedenler
Yazar: Emrah Serbes

Yorumlar

  1. Ne güzeldir, çok sevdiğin için hediye ettiğin o kitabı, okuyanın da sevmesi. Hem de üstüne böyle cümleler söylemesi, üstelik adını da katarak. Ah bir bilsen, ne güzeldir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri