Leyla ile Mecnun setine konuk olduk

kireçburnu sahil tolga ile


Bu diziye ilk ısındığım zamanı hatırlıyorum da, bende herkes gibi ilk gördüğümde '' nasıl bir dizi la bu'' demiştim ve o an reklam arasında göz gezdirme amacıyla bakmıştım. Ama Mecnun'un Leyla'yı istemeye giderken lise armalı ceketini giydiğini görünce biraz kanım kaynamadı değil yani. Sonra Kaan'ın Mecnun'a '' abi çocuklar 0-7 ucu olupta vermiyenin dediler, onla uğraşıyordum ondan geç kaldım'' demesiyle benim ilkokul sıralarıma gitmem bir oldu. Hala öyle midir bilmem ama bizim zamanımızda da sınıfta en çok bu şey yapılırdı. '' silgisi olupta vermeyenin....''

Sonra Mecnun ile İsmail'in yanyana gelip konuşabilecekleri halde uzaktan bağırarak konuşmaları... Hanginiz mahallenizde böyle şeyler yapmadını a bitirim delikanlılar. Yapmadıysanız eğer bir gençliği boşa geçirmişiniz demektir.

O diziyi izlememe en büyük etken aslında Ahmet Mümtaz Taylan'dır. O adamın olduğu herşeyi izlerim aga. Çünkü zamanında oynadığı Ezo Gelin dizisindeki bir sahnesi asla gözümün önünden gitmez.'' Elinde silah, pencerenin önünde duru, pencerede ölmüş karısının hayali. Mümtaz'ın gözleri yaşlı, ardında oğlu ( ruhi sarı ) baba yapma der ağlayarak, oysa ki o halinin sebebi de oğludur, yamuk yapmıştır babasına.. fonda Mazlum Çimen'in başımın belası şarkısı çalar... '' Ne sahneydi be! Yakından da gördüm, Adamın Dibi ya

Sonra birgün İsmail Abi '' dağcılık bizim atasporumuz. benim halamı küçükken dağa kaldırmışlar'' dediğinde, dedim ki olmuş bu dizi. Daha ne olsun yahu?

Velhasıl Cengiz Bozkurt (erdal bakkal) u tivitırdan taciz ede ede setin pazar günkü saatini öğrendim ve 4 arkadaş daha yanıma alıp seti bastık. Öyle güzel bir ortam var ki. Hele Cengiz Ağbi ne kadar da enerjik bir adam yahu. Birde üşenmedi yarım saat muhabbet etti bizimle. Yemeğe dahi davet etti. Gönlü tok adam. Tanıdığıma birkez daha sevindim. Aslında Parmaklılar Ardındaki gardiyan gibi bir karakterle karşılaşıcam diye korkmadım değil, ama korkularım neyse ki boşa çıktı.

Bakkal çekimleri bittikten sonra diğer çekim yerine kadar takip ettik onları. Dışarıda kameraların kurulmasını beklerken setten bir arkadaş gelip ''siz de oynamak ister misiniz?'' demesin mi? abbbooooooo üstüne para veririm diyecektim neredeyse. Ama sakinliğimizi ve coolluğumuzu bozmadık tabi. Olur tabi bakarız dedik ve çekime dahil olduk. Beni tanıyanlar önceden de film setlerine figüranlığa ve meşhur olma umuduyla gittiğimi bilir. Sonra sıkıldığım için bıraktığımı da bilir. Ama bu defa öyle olmadı. Adeta 4 arkadaş keyften dört köşe olduk. Çünkü dizinin seti de kendi kadar sıcak bir set. Hem çay da içtik bedavadan (:

Şimdi diziyi izlemek eskisinden daha da keyf verici oldu. Bizi orada ağırlayan ve kırmayan dizi ekibine tekrar teşekkürler.

Hah unutmadan; Allah sahibine bağışlasın ama Sedef ( zeynep çamcı) ne güzel kız be!






Yorumlar

  1. Ula Emo adamsın birgün anca böyle güzel anlatılır :)

    YanıtlaSil
  2. Gercekten cok guzel anlatmissin,,L&M yi tek geciyoruz:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri