Sevgi Duvarı

Selam ey ahali!

Yine uzun bir aradan sonra, yine okul okumanın katkısını görerek, sınav için çarşıya çıkmış durumdayım. Ne mutlu bana (:

Nasılsınız blogcanlar ? İyi misiniz?
Ben iyiyim. Şafak saymaya tüm hızıyla devam. Yarısından çoğu bitti zaten. Tamamen aranıza dönmeme 6 ay kadar bir süre kaldı.

Malum ortalıkta pek gözükmediğim için, takip eden sayım azaldı. Olsun...
Mektup ,istemiştim sizden. Sağolsun bir-iki kişi gönderdi ve çok büyük bir mutluluk duydum. O kişilerle mektuplaşmalarım devam ediyor.

Yoğun bir şekilde tuttuğum nöbetim tüm hızıyla devam ediyor. Askerlik bana o kadar güzel arkadaşlar kazandırdı ki; şimdiden düşünüyorum onları nasıl bırakacağım diye. Hepsininde siz güzel insanlara selamları var.

Sizi ne kadar özlediğimi tekrar tekrar anlatmama gerek yok sanırım. İnternet kafeye giren askerlerin ilk işi malum sitelere yahut feysbuka bakmak iken, bu güzel kardeşiniz direk size birşeyler yazma isteğiyle bu siteyi açıyor. Değerimi bilin ha :)

Başlığın sevgi duvarı olmasının sebebi hem burayı bir sevgi duvarı olarak görmem, hemde malum Ahmet Kaya'nın çok sevdiğim o şarkısındandır. Sözleri Can Babo'ya aittir. Bu kadar güzel söz ., müzik ve yorum bir arada olurda bu entel kardeşiniz sizinle paylaşmaz mı ?

Askelik entellektüel anlamda bana birşey kattı mı ?

Çok kitap okudum ama çok şey yazamadım malesef. Hem herşeyi özlüyor hemde hiçbirşeyi özlemiyor gibiyim. Bir kaç şiir dışında pek entel yanım olmadı. Birde uydudaki bir kanalın adını entel karslı diye ayarladım, o kadar. Mtv kanalını açtığında entel karslı yazıyor. Ne hoş değil mi? Asker geleneklerinden bu da. Tv de hiçbir kanalın kendi adı yazmıyor :)

Vel-hasıl kelam Büyüklerimin ellerinden, yaşıtlarımın yanaklarından, küçüklerimin gözlerinden öperim. (:

Her fırsatta yazacağım size
Kendiniz iyi bakın
Sağlıcakla...


Şafak 191

Sevgi duvarı

sen miydin o yalnızlığım mıydı yoksa
kör karanlıkta açardık paslı gözlerimizi
dilimizde akşamdan kalma bir küfür
salonlar piyasalar sanat sevicileri
derdim günüm insan içine çıkarmaktı seni
yakanda bir amonyak çiçeği
yalnızlığım benim sidikli kontesim
ne kadar rezil olursak o kadar iyi

kumkapı meyhanelerine dadandık
önümüzde altınbaş altın zincir fasulye pilakisi
aramızda görevliler ekipler hızır paşalar
sabahları açıklarda bulurlardı leşimi
öyle sıcaktı ki çöpçülerin elleri
çöpçülerin elleriyle okşardın beni
yalnızlığım benim süpürge saçlım
ne kadar kötü kokarsak o kadar iyi

baktım gökte bir kırmızı bir uçak
bol çelik bol yıldız bol insan
bir gece sevgi duvarını aştık
düştüğüm yer öyle açık seçik ki
başucumda bir sen varsın bir de evren
saymıyorum ölüp ölüp dirilttiklerimi
yalnızlığım benim çoğul türkülerim
ne kadar yalansız yaşarsak o kadar iyi


Can Yücel

Yorumlar

  1. Bız senı cok ozledık Emrah

    bı an once saglıkla tamamla gorevını ve dön ınsallah

    sevgılerımle

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biliyorum Sana Giden Bütün Yollar Kapalı

Orhan Veli'nin ölümü ve mezarı

Dünyanın bilinen ilk şiiri